Τα στοιχεία που μας ενδιαφέρουν είναι: 1.Τίτλος του έργου 2.Συντελεστές (ηθοποιοί που έπαιξαν στο ραδιόφωνο, σκηνοθέτες κλπ) 3.Υπόθεση 4.Κάτι άλλο που εσείς θα μας προτείνετε


Διευκρινίζουμε ότι δεν θα υπάρχουν σύνδεσμοι (links) για τα έργα αυτά τα οποία όποιος θέλει μπορεί να τα προμηθευτεί από τα σημεία διάθεση της Ραδιοτηλεόρασης. ......................................... Επιστροφή στο Radio Theatre



Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ Ε.Ρ.Τ.

Τώρα που οι ελληνικές ιστοσελίδες με τα torrent χάθηκαν από το διαδίκτυο και οι γρήγορες ταχύτητες των adsl συνδέσεων φαντάζουν για τους περισσότερους πολυτέλεια χωρίς νόημα … ακούστε μια πρόταση επισκεφθείτε και περιηγηθείτε στο Ψηφιακό Αρχείο της Ε.Ρ.Τ.
Εκεί θα βρείτε πανέμορφες εκπομπές - διαμάντια και την από καρδιάς διάθεση να ευχαριστήσετε έστω και νοερά τους συντελεστές των εκπομπών αυτών.
Και φυσικά ότι μου αρέσει το κατεβάζω στον υπολογιστή μου.

Εγώ ... σήμερα κατέβασα .. αυτά: ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ, ΡΗΓΑΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΣΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ, ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΗΤΟΙ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 1974,
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ 1982